ترفند های کامپیوتر
 
 

حتماً شما نیز بارها برای دانلود فایل‌های مورد نظر خود از سایت‌های به اشتراک‌گذاری فایل مانند Rapidshare ،Megaupload ،Fileserve ،Filesonic و نظایر آن به مشکل خورده‌اید. یکی از مشکلاتی که این‌گونه سایت‌ها دارند محدودیت‌های فراوان برای دانلود رایگان از آنهاست و مشکل دیگر این است که به دلیل عدم ارتباط مالی با خارج از ایران، امکان خرید حساب‌های غیررایگان آن‌ها نیز وجود ندارد. همچنین به دلیل تعدد این‌گونه سایت‌ها به فرض خرید اکانت از یکی از این سایت‌ها نیاز ما برای دانلود برطرف نمی‌شود، چرا که ممکن است فایل مورد نظر ما در سایت دیگری آپلود شده باشد. راه دیگری که برای دانلود فایل‌ها وجود دارد استفاده از سرویس تورنت (Torrent) است که دردسرهایی نظیر پایین بودن سرعت دانلود در این روش نیز وجود دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک سرویس جدید بپردازیم که کلیه نیازهای ما از سایت‌های به اشتراک‌گذاری فایل و همچنین تورنت را مرتفع می‌کند، به طوری که دیگر نگران فایل‌های حجیم آپلود شده در آپلودسنترهای مختلف نخواهید بود و به آسانی می‌توانید فایل‌های خود را سریع و رایگان توسط انواع نرم‌افزارهای مدیریت دانلود، دانلود نمایید.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:دانلود,سرور,ثبت نام,تورنت,رپیدشیر,لینک مستقیم,Direct Link,www,downloads,ir,فایل‌سونیک,Torrent, :: 13:29 :: توسط : مهندس مهدوی

اگر یک کاربر کامپیوتر عادی باشیم، احتمالا همانند ۹۹درصد از افراد دیگر، یک نرم‌افزار PDFخوان روی سیستم‌مان نصب شده است. اما آیا می‌دانستید که می‌شود بدون نصب نرم‌افزار و تنها با استفاده از مرورگر اینترنتی گوگل کروم اسناد PDF را روی کامپیوتر دید؟

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 10 فروردين 1390برچسب:کروم, PDF,نصب شده,ویندوز,Open With,Browse,فیلد,ترفندستان,کامپیوتر,ترفند ویندوز7,ایکس پی, :: 19:25 :: توسط : مهندس مهدوی

مرورگر Opera به دلیل داشتن ابزاری جامع در مدیریت دانلود در درون خود، با نرم‌افزارهای مدیریت دانلود (همانند Internet Download Manager) ناسازگاری داشته و حتی پس از فعال‌سازی هماهنگی Opera در نرم افزار مدیریت دانلود، کماکان فایل‌ها با خود اپرا دانلود می‌شوند. در این ترفند نحوه‌ی ایجاد سازگاری بین مرورگر و دانلود منیجر شرح داده می‌شود. پس از شناساندن دانلود منیجر به اپرا از این پس تمام فایل‌ها، حتی فایل‌های سایت‌های معروف آپلود مانند Rapidshare هم با نرم‌افزار مدیریت دانلود مورد نظر بارگیری خواهند شد.


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 23 بهمن 1389برچسب:اپرا,save,دانلود,منیجر,نرم افزار,فیلد,هماهنگ,مدیریت دانلود,مدیریت, :: 20:48 :: توسط : مهندس مهدوی

حتماً شما نیز با YouTube، بزرگ‌تربن وب‌سایت به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آنلاین آشنایی دارید. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک بازی مخفی شده در این سایت بپردازیم. این بازی همان بازی مار یا Snake معروف است که به هنگام مشاهده ویدئوهای آنلاین می‌توان به آن پرداخت.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 20 بهمن 1389برچسب:YouTube,مار,بازی,بزرگترین وبسایت,ویدئو, :: 20:44 :: توسط : مهندس مهدوی

در صورتی که با مرورگر فایرفاکس زیاد سروکار دارید،‌ حتماً‌ به این مشکل برخورده‌اید که هنگامی که قصد دارید تا آدرس سایتی را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید به این دلیل که از قبل زبان کیبورد ویندوز بر روی فارسی قرار گرفته است،‌ آدرس سایت اشتباهاً به زبان فارسی تایپ می‌شود و ناچارید عبارت اشتباه را پاک نموده، زبان کیبورد را به انگلیسی تغیر دهید و مجدد آدرس صحیح را وارد کنید. این مشکل چه برای کاربران حرفه ای که تند تایپ می‌کنند و چه برای کاربران مبتدی که به هنگام تایپ به صفحه کلید نگاه می‌کنند پیش می‌آید. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی بپردازیم که دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید، به طوری که هر آنچه از این پس در نوار آدرس فایرفاکس وارد می‌کنید،‌ به طور اتوماتیک انگلیسی تایپ شود.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:تایپ,فایر فاکس,کیبورد,ویندوز,فارسی, :: 20:37 :: توسط : مهندس مهدوی

شاید شما نیز به مانند بسیاری از کاربران دارای بیش از یک حساب کاربری در سرویس‏دهنده ایمیل Gmail هستید. در این صورت پیش از این برای چک کردن ایمیل‏های خود، ناچار بودید پس از وارد شدن به هر یک از ایمیل‏های خود، برای چک کردن ایمیل دیگر، از حساب خود خارج شوید و با وارد کردن مجدد ایمیل و پسورد به حساب دیگر خود بروید. یا نهایتاً چند مرورگر مختلف را همزمان باز کرده و یا از افزونههای مخصوص این کار استفاده کنید. اما با استفاده از قابلیتی جدیدی که به تازگی به Gmail اضافه شده است، در صورت داشتن چند حساب در Gmail می‏‏توانید به طور همزمان و چندگانه وارد آنها شوید و ایمیل‏های خود را چک کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی روش انجام این کار بپردازیم

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 14 شهريور 1389برچسب:, :: 17:58 :: توسط : مهندس مهدوی

همانطور که احتمالاً می‏دانید، امضا (Signature) امکانی است که در کلیه سرویس‏دهنده‏های ایمیل در نظر گرفته شده است. با استفاده از امضا، می‏توان همواره یک متن یا تصویر را به انتهای کلیه ایمیل‏های ارسالی خود اضافه کنید. این محتوا می‏تواند شامل نام شما یا یک پیغام تشکر‏آمیز باشد که در پایین کلیه ایمیل‏های ارسالی‏تان درج شود. در نرم افزار Microsoft Outlook که یکی از برنامه‏های بسته نرم‏افزاری آفیس جهت مدیریت ایمیل‏های دریافتی و ارسالی است نیز چنین امکانی در نظر گرفته شده است. در نسخه جدید این برنامه با نام Microsoft Outlook 2010 که همراه با آفیس 2010 عرضه شد، این امکان با کمی تغییرات نسبت به نسخه‏های قبلی برنامه وجود دارد. در این ترفند قصد داریم نحوه افزودن امضا به ایمیل‏های ارسالی در Outlook 2010 را برای شما بازگو نماییم.


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 14 مرداد 1389برچسب:, :: 15:7 :: توسط : مهندس مهدوی

اگر ساعت‏های زیادی از وقت مفید و اوقات فراغت خودتان را پای اینترنت صرف می‏کنید، اگر جهت دانلود رایگان یا وبگردی تا نیمه شب بیدارید، اگر با دوستان‏تان در یاهو مسنجر قرار گذاشته‏اید تا ساعت‏ها چت کنید، اگر می‏خواهید در گروه دوستیابی که به تازگی عضو شده‏اید گشت‏زنی کنید تا دوستان بیشتری جذب کنید، اگر... هیچ بعید نیست که شما گریبانگیر پدیده‏ای به نام «اعتیاد به اینترنت» شده‏اید. به ویژه اگر می‏بینید اعضای خانواده برای سلامتی شما نگرانند و به هیچ یک از کارهای خود نمی‏رسید. همینطور هزینه زیادی را نیز قطعاً بابت سرویس اینترنت خود متحمل شده‏اید. در این ترفند قصد داریم به معرفی 8 راهکار جهت ترک اعتیاد به اینترنت بپردازیم.

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : 4 مرداد 1389برچسب:, :: 12:28 :: توسط : مهندس مهدوی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفند های کامپیوتر و آدرس m2m.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 469
بازدید کل : 153385
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1